Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2008 21:48 - Една раздяла ? или ? (Моля за помощ)
Автор: krow Категория: Лични дневници   
Прочетен: 709 Коментари: 1 Гласове:
0



Всичко започна един летен ден 2007 година ... на 14 юни отидох при един приятели от моя клас в тяхната компания .. и от там започна всичко .. видях се с едно момиче и ми направи много яко впечатление .. попитах един фр на колко е години а той ми каза че е или с една година по малка от нас .. или с 2 .. аз се учудих .. не вярвах.. от там започнахме да си говорим с нея.. на втория ден тя седеше с приятелки и аз и казах че ще я оручасам и ще падне тя каза че ако падне ще ми бие шамар и в същия момент се спъва вдига се и ме удря.. изплаши се помисли си че и аз ще я ударя.. но аз се усмихнах и казах няма проблеми спокойно .. от тогава тя започна да ме харесва.. както и аз нея .. започнах да ходя всеки ден там.. но  на 4 юли си заминах на село .. исках да се видя за последно с приятелите ми .. една вечер смесих 9 алкохола .. напих се ужасн0 .. караха ме да повръщам .. за да мога поне малко да изтрезнея.. прибрах се в 1 сутринта .. .повърнах пак .. на сутринта баба ми влиза в стаята и почва да крещи че съм пиян .. звънна на майка ми .. бях си забравил телефона в братовчед ми .. отидох и си го взе.. гледам пропуснати повиквания от майка ми ..звъни ми пак.. вдигам и .. не ми буча каза само да не се повтаря.. притеснила се  .. забрани ми да седя до късно .. в 22:00 да съм си в нас.. дори на дискотека не ме пускаше.. след това .. се пребирам една вечер в 22:00 и баба ми почан да вика върви ако искаш да спиш там .. някви ткз .. и аз викам "бабо .. кажи в колко да се прибера и ще се прибера " след което тя започна да вика че сме били наркомани .. ( което не е вярно.. пушим цигари само .. ) почна да вика .. и аз и виках.. дядо ми ме защити .. вуючо ми влезе в кухнята звънна на майка ми и и каза че ще ходи с мен на дискотека .. майка ми каза добре.. баба ми каза че не съм и никъв . аз и казах че се радвам.. излязох с вуйчо ми .. и говорехме за това което стана... той каза че съм прав .. стигнахме до центъра .. и каза айде върви при компанията ти но в 03:00 да си на дискотеката .. той беше с вуйна ми .. зарадвах се и отидох .. в 03:00 бях пред дискотеката вуйчо ми ме гледа и вика айде до 05:00 сутринта.. зарадвах се още повече .. отидох при компанията ми .. след това се връщах с него.. седмица по късно не издържах от баба ми събрах си багажа отидох в плевен с вуйчо ми .. ходихме на кафета пицарии дискотеки .. за една вечер.. и на сутринта си хванах автобуса за Русе.. първото нещо което направих беше да звънна на това момиче.. тя се зарадва че съм тук .. и излязохме.. говорихме си всичко беше страхотно .. после спрях да се събирам там .. ходех с друго момиче.. веднъж с Дидито ( така се казва момичето което харесвах .. тоест..за което говоря.. ) .. тя ме покани в тях да гледаме ужас.. отидох.. направи се че я е страх да я гушна.. на другия ден пак отидох.. тогава я гушнах и ми идваше да я целуна но не мислех че ме харесва.. на следващия ден излязох с гаджето ми по кея и в парка.. и и казах че искам да си останем приятели защото харесвам друго момиче и чувствта ми са по силни .. тя ме разбра.. но се разплака .. в момента в който тръгнах към квартала ан Дидито .. си купих цигари.. и от притеснения изпуших 5 за 20 мин .. отидох и я извиках зад блока .. там и казах какво съм направил. . тя се усети защо .. но не каза нищо.. спрях да се събирам там..не мислех че ще се получи между  мен и нея.. ноември месец пак започнах да се събирам там .. тогава исках да тръгна с нея .. и на бъзик го казах.. после и казах че е сериозно тя каза не не искам.. аз казах защо ? тя каза не знам и аз казах причина ? а тя каза няма и аз казах ами тогава .. и тя нищо .. същата вечер е плакала .. и ми писа смс че и е супер гадно че е направила така наистина много ме харесва.. на сутринта се събрала с двете и най добри фр-ки .. те са и мой фр-ки .. започнали да и натякват че е сгрешила.. че съм бил супер момче.. че е тъпа и т.н. тя се разплакала и съжелявала.. след това останахме пак само приятели .. седки ден се виждахме чатихме си в даскало минавахме и си говорехме .. накрая чувствата ми се усилиха повече.. на 31 декември и казах че ме обича.. тя каза че не е сигурна защото аз съм първото момче към което изпитва такива чувства .. не иска да тръгне с мен за да не скъса с мен на 2та седмица.. знае се каква е .. и не е била сериозно момиче.. на 7 януари.. прочетох една бележка пред нея.. там пишеше от нейно име .. че може и да не може да ме обича.. стана ми гадно .. тя ме прегърна.. бяхме навън .. студено .. тогава я целунах.. тя не се отдръпна ..беше страхотно .. такова чувство при целувка не бях изпитвал ..  тръгнахме .. на 20 януари на рожденния и ден тя за 1 път ми каза че ме обича.. тогава беше супер як ден .. но 5 6 дена по късно .. тя скъса с мен.. защото се била изнервила.. това което разбрах е че не знае как да се държи при сериозна връзка.. оправихме се .. обаче всеки ден се карахме за глупости.. аз се познавам с майка и и с баща и .. майка и ме канеше у тях .. защото навън било студено .. гледахме филми .. една вечер дори ми каза че докато не ям няма да ме пусне да си ходя.. всичко с Дидито беше страхотно.. само това че през 3 дена късаше с мен.. от нерви .. защото била изнервена на някой и аз съм я изнервил повече или защото знае че аз съм прав в това което се караме.. но тя си знае нейното и къса с мен.. ИНАТ .. един вид. . след като скъсахме за 2 седмици април месец точно на велик ден .. до 11 май рожденния ми ден.. тя разбра че без мен не може.. и че иска да промени всичко.. на рожденния ми ден се оправихме.. до тогава бях тръгнал с 3 момичета но и трите ги зарязах заради нея .. след като се оправихме тя спря със номерата и.. държа се като голяма .. беше страхотно .. но пак се карахме .. защото тя ме лъжеше.. че не и се пускал компа .. че майка и и е забранила да излиза след 6 до 21:00 ще може чак.. някви такива.. а майка и .. я бие постоянно .. и това не знам как  ме нерви но какво мога да направя аз ? тя има страх от майка си и знае че тряа да я слуша защото .. майка и ще и посегне пак .. карахме се пак .. уж . се оправяхме и т.н. .. и така до сега.. спряхме да се караме всичко пбеше добер до преди 2 седмици.. тогава майка и я накааза да не се вижда с мен 1 седмица.. да не ходя да я викам никъв контакт дори да не говорим по телефона камоли да си чатим.. това беше ужасно.. но тя молеше майка и да се видим поне за 1 2 часа на ден.. и тя я пускаше.. след това уж се оправихме и т.н. и днес се бяхме разбрали в 4 часа да се видим .. отивам аз в 4 и сестра и (Жужа .. на 8 години е ..) ми отваря и аз се качвам на нейния етаж.. и майка и отваря и почва да ми бучи. че не иска да идвам повече да оставя дидито намира не и позволява да се види с мен е така .. защото седяла постоянно на улиците ( и тук с извинение от 16:00 до 21:00 постоянно седене по улиците ли е ? ) и някви такива.. след което звъня на Дидито и тя ми казва че не знае за кво реагира така майка и и че и е супер кофти.. дори плачеше по телефона .. каза че плаче от 2 часа.. каза че е било по добре да скъсаме защото майка и не и давала да е с мен . ... на мен не знам какво ми става.. с това момиче съм от 7 месеца.. тоест утре стават 7 месеца.. наистина ужасн0 много я обичам.. знам че "обичам те "
е силна дума.. но вече изпитвам това чувство за втори път.. и за 4 години не намерих момичето с което да бъда.. всички като чуят сериозна връзка и късат с мен.. от 12 годишен мечтая за такава.. искам да съм като баща ми и майка ми .. да станат гаджета на 15 и 16 годишна възраст и да се оженят след завършването.. още са заедно и се обичат..бих казал че имам страхотни родители и се радвам.. за това. . моля ви кажете ми какво да правя.. бива ли майка и така да и казва. . дайте ми съвети какво да направя моля ви .. :( .. мерси предварително ;(;(


Тагове:   моля,


Гласувай:
0




1. realna - ;)
07.08.2008 02:15
ЯВНО МНОГО Я ОБИЧАШ и д азнаеш любовта възраст незнае .. щом знаеш че майка и реагира така недей званя в тях не може ли да се виждате без нейно знание просто игнорирай майка и .Едно ще ти кажа на времето когато имах гаджета майка ми все им намираше кусури , Този бил нисък ,онзи косата му , другия изглейдал като затворник ...и така безброй Грешката ми е че я послушах все пак това си е моят живот .Всеки иска нещо по добро за детето си и не всички ни харесват ,Важно е ти и тя какво чуствате защото това си е ваше решение вашите чуства ,и ни най малко трябва да се влияеш от нечии коментари .,.Винаги има изход ,винаги има решение и ако и двама искат да се виждат и да бъдат заедно нишо и никй не може да ги спре ;) Така че просто намери верния път но все пак не е достатъчно да се оповаваш само на твоите чуства трябва да знаеш и да си наясно и с нейните към теб .И ЧЕСТИТО 7 е добро число :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krow
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8851
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031